tisdag 4 januari 2011

Vill du ha en egen kettlebell?

Jag har sett en tendens lite här och där...fler och fler tar till sig kettlebellsträningen, och det som vissa kanske trodde var en fluga för ett par år sen visar sig snarare växa sig större och större...

När jag gick min instruktörsutbildning i september passade jag självklart på att köpa med mig en egen liten barbapapa hem. En "riktig" competition kettlebell med lite större greppyta än en "fitnesskula". Passande nog var min vikt just rosa, men jag tycker nog att de blåa, gula och gröna är minst lika fina...

Eftersom jag har känt av stämningen därute vill jag självklart ge er chansen att till rabatterat pris klicka hem en egen kettlebell, och det såklart från fantastiska Spartan Kettlebells, där jag själv har gått mina utbildningar och köpt både min rosa kompis och min bulgarian training bag.
Klicka er in på webshopen, skriv in Helena i kupongfältet, och vips så får ni 15% rabatt! 
Detta gäller dessutom inte bara för redskapen, utan även för utbildningarna...och där finns det verkligen pengar att spara!

Vaska fram julklappspengarna och ge dig själv en liten januaripresent som räcker hela året..!
Foto: Privat. Jag och min barbapapa, september '10.

1 kommentar:

  1. Åh visst är det svårt att motivera familjemedlemmarna?? Skulle behöva att min mamma bättrade på sin kondis, har idag(?!) diagnosticerats med KOL. :(
    Fast hon är duktig, har slutat röka - men hon behöver ju på ett lätt och inte så fysiskt tungt sätt ta tag i sig och sin syreupptagningsförmåga. Hur peppar jag??

    Och jag ska peppa dig! att bli frisk, för alla gånger som du sprider glädje och pepp omkring dig. Du är så härlig och nu är det din tur att få bli lite ompysslad, påpeppad och bli frisk! :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)