onsdag 5 januari 2011

Summer teaser...

Råkade upptäcka att SVT sände en dokumentär om Take Thats återförening idag, och som gammal boyband lover kunde jag ju bara inte missa det...och OH MY GOD vilken härlig timme av total feelgod!
Just Take That var aldrig mina favoriter, de slog liksom inte NKOTB, men Robbie Williams upptäckte jag i vuxen (well...) ålder och tycker att han är världens bästa entertainer...ja, jag tror faktiskt att han är det. Världens bästa.

Hans turné sommaren 2003 nådde Stockholms Stadion den 27 juli, och jag och min moster stod sjävklart längst fram när Let me entertain you drog igång...magiskt!
2006 var det Göteborg och Ullevi som gällde, och självklart tryckte vi mot kravallstaketet även där...och avslutade kvällen i tårar till Angels.
Det var alltså ingen slump att min älskade moster på julafton öppnade ett paket som innehöll en resa för oss två i sommar...2011 stavas Amsterdam och Robbie är äntligen tillbaka på scenen igen! De fyra grabbarna han har med sig kommer jag dock att se lite som background singers...sorry.

Tack SVT för att min sommarlängtan startade precis 16.15 idag.
PS. Repris lördag kväll 23.25...
Foto: Privat. Rob och Gary tillsammans på scenen igen...yes!

1 kommentar:

  1. Även jag, som den hårdrockare jag är, satt och såg programmet :-)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)