onsdag 22 december 2010

Sweet kisses are the best treat

Mitt i tårar och minnen av mormor igår kom lillebror på att han hade en påse med sig hem till mig från USA...en påse från Sephora med gott och blandat som jag hade skrivit en önskelista på innan han åkte.
Imorse slog det mig att Philosophy hade lämnat ett litet meddelande till mig som fick mig att tänka lite framåt, och på den lilla lista med små nyårslöften till mig själv som redan ligger i min kalender för 2011.
Sweet kisses are the best treat säger mitt lipgloss med kanelbullesmak, och jag blir nyfiken och hoppfull inför nästa år, ett år som ser ljust ut någonstans där borta. Delar med mig mer av mina löften när vi närmar oss...

Ta hand om er därute, värm er på varandra och njut av den vackraste julen någonsin(?). ♥

1 kommentar:

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)