fredag 26 november 2010

Klockren lunch

Hade det på känn redan imorse...och mycket riktigt - dagen har fortsatt på bästa sätt. Intog lunchen på Kalori i stan och sällskapet var trevligt och givande (hoppas kunna berätta mer inom kort).
Jag gillar verkligen Kalori, och när jag satt där idag frågade jag mig själv varför jag inte går dit oftare..? Maten är nyttig och otroligt god, lokalen skön och priserna humana. Min fiskgryta med limeyoghurt hade gärna fått stå på min lunchmeny varje vecka...yummie!

Har haft träningsledigt idag och kommer att spendera resten av kvällen på jobbet, vilket innebär att jag verkligen måste vila. Känns bara skönt och jag är inte ens rastlös i kroppen...även om jag ser orimligt mycket fram emot morgonpasset som ska brännas av innan jobbet imorgon. Skulle gärna hänga på Saras tretimmars, men jag förstår inte riktigt hur jag ska klämma in det när jag jobbar 9.30-18.30...tre timmar snölöpning runt 6 skulle vara den enda lösningen...
Ska ni vara med på utmaningen?
Foto: Privat. Kalori...testa!

2 kommentarer:

  1. Jajjelåda men jag har inte bestämt vad jag ska göra än.

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar fredag!
    Du får samla ihop dina bästa mattips i Stockholm så jag kan besöka dem nästa gång jag avlägger en visit i huvudstaden.
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)