måndag 22 november 2010

10 dagars vila...

Ja, det är sant. Jag har vilat från träningen i 10 dagar, och det är förmodligen något typ av personligt rekord. Min helg i Dalarna blev som planerat spiken i kistan för bacillerna och jag vaknade imorse och konstaterade att jag nog faktiskt är frisk nu. Ja ja, lite snorig fortfarande, men kroppen känns bra. Behöver jag ens försöka förklara hur glad jag är över att få träna idag?
Bara ett litet problem återstår...att kunna börja lugnt, och jag ska verkligen försöka göra mitt bästa trots att jag kände att jag ville börja bolla med varenda vikt på gymmet redan vid 6 imorse när jag klev in på jobbet. Wish me luck...

Vad tränar ni idag?
Foto: Privat. Glada flaskor som bor på Balance City.

7 kommentarer:

  1. Ha ha ta det så lugnt DU kan;)...Ja ska hinna med lite egen träning idag iform av pilates.
    Kram! Är det på Balance du jobbar?

    SvaraRadera
  2. haha klart du är peppad när du inte fått träna på så länge men bättre att ta det lugnt än att överträna dig så du blir skadad/sjuk igen, eller hur ;) idag tränar jag inget alls, förutom lite lätt promenad. jag trampade nämligen på en spik i helgen som gick in i foten så det gör svinont när jag går.. :(

    SvaraRadera
  3. Oroshjärta - jobbar på Master Training, vägg i vägg med Balance... :)
    Paula - krya på foten!

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra! Jag känner mig också frisk nu, men vågar inte ropa hej än och iaf inte träna än...
    Stor måndagskram!

    SvaraRadera
  5. Jag har varit ute och traskat i 60 min och så blir det ett tungt styrkepass efter lunch. Kul att du är på benen igen!

    SvaraRadera
  6. Master training är det Danielsgym? Är det bara gym eller har ni klasser med?
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Det är Daniels gym... Inga klasser, bara gym...det räcker bra. ;)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)