söndag 10 januari 2010

Sökorden ljuger aldrig

Att ha lite koll på besöken här på sidan är lite kul ändå. Det är roligt att se hur många besök man har per dag, få utpekat på en karta i vilka länder och städer ni finns och hur länge ni stannar här inne. Lite läskigt, visst, men mest kul.

Man kan ju fråga sig om det är en slump att sökorden som har tagit läsare hit till min blogg är bl.a.: "att vara förälskad", "attraktion", "är attraktion kärlek", "attraktion förhållande", "förälskelse pirr", "att bo ensam", "förälskad svårt nära", "förhållande versus relation" (den personen stannade i över 12 minuter!), "intellektuell otrohet", "vad är bedragen" (ett besök på drygt 16 minuter...), "kärlek+ex", "när attraktionen är borta" och "när blir förälskelsen vardag"?

Har jag sagt att jag är en hyfsat stor tänkare och att jag lägger en del tid på att fundera över livets gåta? Känns tryggt att jag inte är ensam iallafall.

15 kommentarer:

  1. Jag älskar dina relationsinlägg! De brukar vara imponerande välformulerade, uppriktiga och filosofiska - just as I like them. :-)

    Extra plus för att de aldrig är tråkigt "helylle" utan ofta berör ämnen som är lite förbjudna. Personligen tror jag att ett liv som följer regelboken till punkt och pricka sällan ger den utdelning man tror och att en liten flukt utanför ramarna då och då vidgar vyerna på ett positivt sätt.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Du är lika bimbo som blond!!! du skriver ofta grodor på dim blogg!!!

    SvaraRadera
  3. Anonym - tack för din givande kommentar. Oavsett om du är blond, rödhårig eller har någon annan färg på håret så önskar jag att du lär dig att stava, använda skiljetecken på rätt sätt och dessutom se skillnad på stora och små bokstäver innan du skriver något igen. Är du dyslektiker ber jag redan nu om ursäkt. Tack på förhand och ha en strålande kväll!

    Irina - puss på dig! :)

    SvaraRadera
  4. Du har många tänkvärda och kloka texter här på din blogg Helena och det är alltid roligt att få ta del av dina tankar och funderingar. Förstår att man som ny läsare lätt klickar sig vidare och helt plötsligt inser att man stannat längre än man först hade räknat med!
    Kram

    SvaraRadera
  5. För min del så älskar jag dim blogg ;)

    SvaraRadera
  6. Suck säger jag när jag läser den anonyma kommentaren här ovanför..... Jag älskar också dim blogg!
    Intressant att följa upp, det gör inte jag -för jag vet inte hur man gör. Vad använder du för hjälpmedel/sida för det?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Miss Agda - Google Analytics! Superbra och enkelt! Hojta om du behöver hjälp... Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag är även imponerad av hur du får fram all den där infon! :)

    SvaraRadera
  9. hmmm kanske vore nåt för mig att skaffa...jag som är så nyfiken. Tittar snart tillbaka här. Kram!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker om dig och din blogg Helena! :) Ser fram emot vår lilla promenad på onsdag. Ha den finaste måndagen. STOR KRAM!

    SvaraRadera
  11. Jag blev tvungen att på en gång skaffa mig googel analytics. Är ju verkligen super bra. =)

    SvaraRadera
  12. Jag tycker också om dim blogg! :) Och dina läsvärda, uppriktiga inlägg om livets stora gåta!! Har också google analytics, men är alldeles för dålig på att kolla det. :)

    SvaraRadera
  13. Oj nu blev jag nyfiken pa Google Analytics! Älskar ocksa dim blogg, men det vet du ju redan. :) Kram pa dig!

    SvaraRadera
  14. Haha, vad spännande sökord! Min blogg är betydligt mycket tråkigare, när jag kollar så är det mest folk som har snubblat in för att de har sökt på typ ansiktskräm, ny soffa eller choklad...dags att börja tänka om?

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)