lördag 23 januari 2010

Glad och rörd

När jag kom hem igår låg det ett litet paket på min hallmatta. Jag kände inte igen handstilen, jag har inte beställt något, och hade därför inte ens tid att ta av mig jackan innan jag öppnade. Ja, jag är världens mest nyfikna människa.
Förstår ni hur glad man blir när man får ett paket från en person man inte känner, aldrig har träffat men som man har följt och haft kontakt med länge via sin blogg? När man hittar ett kort i paketet med texten "Tack för all pepp!" och en fin present i form av ett iPhone-skal med glada hjärtan på!?
Tusen tack fina Pernilla - du anar inte hur mycket det värmer! Jag kommer garanterat att fortsätta följa (och uppmuntra...) din träning och din kämpaglöd inför din första halvmara...om jag inte springer själv den 11 september står jag utan tvekan bredvid och hejar! Stor kram till dig!

5 kommentarer:

  1. Ville på något sätt visa att jag är glad över att Du peppade mig så in i norden i våras.. För varje litet framsteg, jogg 2 min, så kom Du med glada hejarop :)
    Sedan kom ju Ditt inlägg "vem är jag för Er" (el något liknande)så "lämpligt" efter som jag redan lagt paketet på lådan :)
    Ha en underbar helg sötis!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Pernilla - detsamma! Och mina hejarop tar aldrig slut...du kommer att bli varse... ;)
    KRAMAR!

    SvaraRadera
  3. Nämen -UNDERBART! Verkligen! Älska bloggvärlden som är så full av kärlek!(trots alla anonyma idioter.....)

    SvaraRadera
  4. Miss Agda - eller hur!?!? Anonyma idioter kan vi vara utan. Heja blog reality! :)

    SvaraRadera
  5. Wow, hvor var det en skøn overraskelse at komme hjem til! Det er det der gør blogverden så fantastisk!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)