fredag 30 oktober 2009

Skrattkramp in english

Jaha, då har det hänt igen. Jag går till Golden Circle för att se "huvudakten", som igår var en av mina favoriter - Kristoffer Appelquist, och får något helt otippat på köpet.
Al Pitcher - vilken briljant komiker! Jag och söta Kotte skrattade så mjölksyran i magmusklerna sprutade och lyckoruset efteråt var ett faktum. Igen.
Nu är jag så övertygad jag kan bli om att det faktiskt är värt att chansa ibland och gå och titta på en person man aldrig har hört talas om. Kan knappt vänta på nästa vecka när Rheborg kommer och har med sig Fredrik T Olsson, som säkert inte många av er har hört talas om. Det hade inte jag heller innan han dök upp på Golden Circle för ett par veckor sen och fick mig att gråta av skratt.
Konstaterar återigen att skratt är otroligt förlösande och livsnödvändigt. Alla borde ta chansen att skratta lite mer och lite oftare!
Planerar så smått en bloggkväll på Golden Circle torsdagen den 19 november när Lasse Nilsen kommer dit! Maila mig gärna redan nu om ni är intresserade så lägger jag till er på mail-listan och återkommer snart med mer info...

LAUGHTER IS AN INSTANT VACATION - Milton Berle
Foto privat.

4 kommentarer:

  1. Helt klart och överlag är det kul att göra något när man inte har några som helst förväntningar tycker jag..

    SvaraRadera
  2. Men Gud vad jag vill bo i huvudstan =/
    Hoppas du får en skön helg sötnos! Kram

    SvaraRadera
  3. Oftast blir oplanerade/otippade saker roligast :)

    SvaraRadera
  4. Yay va du e bra fröken olmås ! =) dina ord är guld och ack så sanna. /M

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)