fredag 28 augusti 2009

Torsdagstradition!

Ja, det var exakt vad som skapades inför hösten igår!
Det var dags för öppningen av Golden Circle Comedy Club.
Grand opening, premiärkväll och ett ton med förväntan låg i luften - och vilken kväll det blev!

Mackan, hjärnan och initiativtagaren till klubben, briljerade som vanligt som konferencier, fick igång publiken och sen rullade kvällen på...

Henrik Elmér var först ut, och det är inte utan att man undrar hur det är fatt i den mannens huvud. Han har verkligen en speciell och annorlunda humor och jag kan för mitt liv inte sluta skratta åt hans fantasi om att montera en tub med räkost på ryggen på en räv.... Gör dig själv en tjänst och gå in och titta på den här!

Kvällens stora överraskning var utan tvekan att självaste Bill Burr "tittade förbi"! En av världens största komiker i lilla Stockholm. Vansinnigt rolig människa!

Mårten Andersson avslutade kvällen (efter Martin Björk och Sara Andersson som också orsakade skrattkramp...) och gjorde det verkligen på bästa tänkbara sätt! Enligt Mackan var det bland det bästa han har sett Mårten göra, och jag förstår varför. Mårten är sjukt rolig, så är det bara. Se honom på RAW på Göta Lejon i helgen!
Det är nyttigt att skratta, så torsdagstraditionen inför hösten är Golden Circle Comedy Club, Sveavägen 41.
Nästa vecka kommer Babben - kommer du?
Foton privata!

4 kommentarer:

  1. Önskar att jag kunde...nästa gång jag är och hälsar på käraste vännen i Stockholm kanske det vore ett trevligt alternativ för torsdag kväll. Man blir ju onekligen lite nyfiken ;0)

    SvaraRadera
  2. I'll be there next time :-) Kram

    SvaraRadera
  3. En god vän till mig var där och gud va vi har suttit telefonen idag och han pratade hur mkt som helst om det där igår. Kul att det var fler som uppskattade det! Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag ska definitivt se till att min resa upp till Stockholm äger rum under en torsdag så jag får möjlighet att besöka detta. Ett gott skratt kan man verkligen inte få för mycket av.
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)