onsdag 12 augusti 2009

Den mindre vackra sanningen...

Igår kväll var det förhandsvisning av The Ugly Truth här i Stockholm, och jag och C var självklart där (tacka gud för SF:s guldkort!)!
Filmen handlar om en tv-producent (Katherine Heigl) som är evig singel och aldrig lyckas hitta en man värd namnet... Hon får "hjälp" av programledaren Mike (Gerard Butler) att förstå hur män egentligen fungerar. Den bistra sanningen om hur män tänker, vad de egentligen är ute efter och hur de säger en sak och tänker en annan...igenkänningshumorn är på topp och den manliga delen av publiken skrattade lite smånervöst här och där.
Hon lyckas med Mikes hjälp hooka upp den vansinnigt snygga läkaren Colin (Eric Winter), och sen börjar allvaret... Det är stundtals klibbigt sötsliskigt, men det är en helt vansinnigt rolig film och hela salongen tjöt av skratt!
Kan verkligen rekommendera er att gå och se den när den har premiär den 11 september.
Nästa förhandsvisning blir på måndag och då vankas det Gunvald Larsson - YES!

7 kommentarer:

  1. Det lyder som en film, som er værd at se! Måske det er næste biograftur:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för filmtipset! Tycker verkligen om att gå på film.

    Kramen från Liv

    SvaraRadera
  3. Kan absolut komma att bli en av höstens filmer i tvsoffan ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi..den filmen MÅSTE jag se!!!Kul att du tyckte om den! Och lyckost dej som har SFs guldkort ;-)
    Ser framemot att se filmen och den superheta hunken Gerard Butler ;-)

    SvaraRadera
  5. åhh den vill jag också se, var den lika bra som man tror?? kram

    SvaraRadera
  6. Hah! jag är också otroligt lycklig för mitt guldkort. :) Jag orkade dock inte ta mig in för att hämta biljetter till denna även om jag verkligen hade velat se den. Det blir nog av till hösten istället. Däremot hämtade jag också Beck-biljetterna fast jag gav dom till min mamma och bror som är riktiga fantaster. :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)