tisdag 11 augusti 2009

Blogglunch

Som sagt, idag stod det lunch med supersöta Solli i kalendern. Det är verkligen en kul och smått märklig känsla att träffa en person i verkligheten som man bara känner via en blogg... Har följt henne länge nu så det var verkligen jättekul att äntligen träffa henne irl!
Timmen vi hade gick jättefort men vi hann avhandla en hel del...jobb, icke jobb, träning, kärlek, yoga (jag kan allt om bikramyoga nu - tack!), boybands och resor...hade verkligen kunnat sitta ett par timmar till!
Vi åt på Café Tabac i Gamla Stan och har ni inte varit där tycker jag verkligen att ni ska gå dit. Skönt öppen och ljus lokal och maten var jättegod! Jag åt halstrad lax med quinoa och Solli tog en ceasarsallad. Fräsch mat och bra pris - kan rekommenderas!

Är nu hemma och mellanlandar, lämnar shoppingpåsar (skorea...visar imorgon...) och äter lite mellis. Nu in till stan igen BodyCombat, mat och bio! Fullproppad dag, som sagt, men bara en massa kul saker!

Ha en fin kväll alla och tack Solli för en trevlig lunch!
Foton privata!

9 kommentarer:

  1. Hej Helena. Har inte varit så aktiv på min blogg det senaste. Men nu har jag lagt upp lite nice egna foton från Madonna konserten i söndags. Kika in vet jag.

    Det där fiket verkar ju jättemysigt. Gillar tavlorna som syns på bilden.

    Ha en fortsatt bra dag.

    SvaraRadera
  2. ÅH, vad kul! Snart är det minsann jag som tar tåget upp för att kunna "bloggluncha" med min Helena =)))

    SvaraRadera
  3. Det är alltid roligt att lära känna nya människor och bloggen är verkligen ett fantastiskt verktyg för just det :)
    Hoppas att resten av dagen var till din belåtenhet.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ah vad roligt att ni har kunnat träffas! Önskar att jag oxa fatt träffa er bada idag :)

    Var ute imorse igen, blandade promenad och jogging. Kändes faktiskt toppen! Och jag snoozade bara en gang. Hoppas sa att jag kan halla igang det här nu.

    Kram pa dig!!

    SvaraRadera
  5. åÅÅÅååå va härligt....vill också:)
    Nu får du allt ta å pallra dig hit...vi försvinner nog snart....:)

    kramar

    SvaraRadera
  6. Det är ju det som är sa roligt med att blogga! Att man lär känna sa mycket härliga människor !

    SvaraRadera
  7. Skorea! :) Vill se Dina fynd..

    Skoj med blogglunchen.

    Ha en underbar onsdag!

    SvaraRadera
  8. tabac ligger ju vid mitt jobb. kom förbi på en fika nångång vettja

    SvaraRadera
  9. Tack själv! Det var kul att träffa dig IRL och jag hoppas vi ses snart igen, kram!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)