tisdag 7 juli 2009

Morning glory...

Vaknade för en timme sen här hemma hos mamma. Hade en ro i kroppen som jag inte känt på väldigt länge och låg kvar i nästan en timme och läste, verkligen inte likt mig...
Nu sitter jag med en kopp nybryggt kaffe, mammas katt stryker runt benen medan matte fortfarande sover.
Snart väntar en löprunda i skogen, dalaskogen som ger mig mer syre än något annat.
Jag har en helt underbar morgon - hur är er?
Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer ni lämnar hos mig - de värmer verkligen! Stor kram till er alla!

7 kommentarer:

  1. Min morgon är helt ok. Blev väckt av grannen som alltid tycks envisas med att dra igång byggprojekt runt 7-tiden på morgonen för att sedan avsluta dem en halvtimma senare :P
    Men nu sitter jag i alla fall här med en skål fil och en stor kopp te och bara njuter.
    Hoppas du får en fortsatt härlig dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter riktigt härligt Helena!

    Jag har haft en jätte mysig morgon. Fick frukost på sängen i dag! :)

    Ha en bra dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Dalarna= Hemma. Åker dit om ett par veckor. Nu är det tre månader sedan sist..

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig morgon du haft, skönt att känna ro i kroppen!

    Min lilla skrutta tog sovmorgon och jag var inte sen att haka på. Jätteskönt att dra sig i sängen och höra regnet utanför.

    Tack för dina uppmuntrande ord. Idag känns det mycket bättre och det var nog allmänt slarv med maten (hoppade över ett par måltider här och där - inte bra!) och lite för högt sockerintag som ställde till en del. Knasigt! Då har jag lärt mig en läxa.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tyvärr inte lika mysig som din. Sovit oroligt för min katt hade lite blod runt bandaget vilket hon inte haft förut så jag har pratat med djursjukhuset nu på morgonen men det är nog inget att oroa sig för.. men ibland kan man inte låta bli..

    Ha det gott Du är värd såna där sköna morgnar..

    SvaraRadera
  6. Låter som en underbar morgon =)
    En sån man hade när man bodde hemma ibland...
    Och visst kan det fortfarande kännas så att hemma hos mamma är man "trygg" =)

    Ha en underbar dag sötnos...

    SvaraRadera
  7. Det blev lite frukost och sedan åkte städgrejerna fram.. Mulet och regn så det passade ju bra att städa då.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)