måndag 13 juli 2009

Lunes. Monday. Måndag. Kärlek.

Jag älskar måndagar. Jag älskar måndagar.
Jag älskar måndagar.
9 km morgonpromenad längs vattnet, fågelkvitter och sol - kan man starta en ny vecka på ett bättre sätt? Passade på att hänga och dingla en stund i stängerna (bilden) som finns lite här och där längs vägen, så skönt att få sträcka ut ryggen och man känner sig minst 1 cm längre varje gång!
Ni har väl inte missat att jag börjat föra träningsdagbok? Fortfarande lite under konstruktion, men eftersom ni är världens bästa bloggläsare får ni titta in ändå! Vissa av er har visst redan hittat dit...kul!

Happy monday sweethearts!

2 kommentarer:

  1. Morgonpromenad är bästa sättet att vakna. Får försöka ge mig ut fastän det har regnat varje morgon nu...

    SvaraRadera
  2. Åh, jag känner att jag måste börja ta tag i träningen igen... :-P
    Det är så grymt skönt efter man tränat! :-)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)