måndag 8 juni 2009

Rom - check!

Min lilla hög växer bredvid den stora...och jag inser att jag har fastnat i Lonely Planet-träsket på riktigt nu. Kan inte missa att köpa Aftonbladet en enda måndag nu känner jag...
Lite typiskt mig liksom. Allt eller inget. På eller av. Let´s overdo it.
När ska jag hinna se alla dessa städer? Hittills är det 2 av de 6 städer som kommit ut som jag inte har besökt, och jag oroar mig lite för slutsumman när alla 30(!) guideböcker bor i min hylla.
Man kanske ska köpa en trisslott?

7 kommentarer:

  1. Oj, är det Rom den här gången - då måste jag köpa tidningen imorgon.. Såg att man kunde köpa reseguiderna på aftonbladet.se också om man skulle råka missa någon guide..

    SvaraRadera
  2. de e väl inte overdoit. de e en bra egenskap att kunna göra något till 100% inte bara halvdant! va stolt istället!

    /A

    SvaraRadera
  3. hahaha ojoj inte dåligt gjort!! nu är det bara att börja uppleva dem oxå! one by one! =)

    SvaraRadera
  4. "Allt eller inget" Sån är jag också =)Jag menar ska det vara så ska det =)

    SvaraRadera
  5. Det där har jag missat! FÅR man guideböcker på köpet? Eller till reducerat pris?

    Å andra sidan har dotter (på besök i Chicago) köpt Fodor´s guide to London (dit vi ska i juni, den jag hade är från 1996, en del torde ha hänt).

    SvaraRadera
  6. Anne - de kostar 59 kronor när man köper dem med tidningen! Annars är de rätt SVINdyra... :)
    Går att efterbeställa på www.ginza.se också, då tillkommer bara frakt på 19:-. Good luck!

    SvaraRadera
  7. Införskaffade också "Rom" idag. Grämer mig dock fortfarande över att jag var så dum att jag missade Berlin förra veckan, men skyller på tentan som upptog alla mina tankar den dagen ;)
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)