onsdag 10 juni 2009

Nu är det konstaterat!

BodyCombat hjälper mot all stress och irritation i världen!
Lämnade jobbet idag med huvudvärk och var trött och irriterad. Efter en timmes svett och mjölksyra med grymma Leon var dock allt som bortblåst! Sista klassen innan sommarschemat, så det blev en "best of" med en massa gamla låtar - hur kul (och jobbigt) som helst!
Älskar att vara så trött i armarna att de skakar, när axlarna känns som att de brinner och svetten forsar! Dessutom med bästa vännen och älskade lillebror som sällskap, då kan det liksom inte gå fel.
Avslutade med en thaimiddag och är nu tillbaka i livet igen. Träning är en glädjekälla!
Nu är det dags för en stund på spikmattan med min bok, sen sova. Galet energikrävande dag på alla sätt... I morgon är det min näst sista "riktiga" dag på jobbet - nedräkningen har börjat på allvar...
Psst...glöm inte att passa på att ställa frågor till mig, ett dygn kvar!

Sov sött där på andra sidan!

3 kommentarer:

  1. Sov Gott min kära...snart ses vi...åhhh så roligt.Då blir de att släpa skrot så svetten lackar.
    Men de blir säkert fint när de e klart...just ja...måste fixa en lie oxå så gräset får sej en omgång*L*
    KramKram

    SvaraRadera
  2. Härligt med bc. Jag hade också bokat in mig på den klassen men fick tråkiga besked och ville ju inte börja gråta under klassen så jag gick hem i stället, Var det Leons sista BC på hela sommaren?! Men i dag har jag samlat mig och ska köra bc på Hötorget. Ses vi?

    Hoppas att du får bra sista dagar på jobbet nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med :0) ( om att BCn hjälper )

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)