fredag 12 juni 2009

Klockan är snart 17...

...och jag kommer snart att vara ensam kvar på kontoret.
Något ironiskt att jobba över sista dagen kan man tycka, men jag överlever tack vare att min bästa vän (och än så länge kollega) har tagit med sig en flaska vin! Hur gullig kan man vara!?
Ett glas rött ska snart intas tillsammans med den sista korrläsningen. Ingen bra kombination kanske - men vad gör det? Känner på mig att det här kommer att bli min bästa produktion någonsin ändå...
Imorgon börjar mitt nya liv - can´t wait!

C - jag kommer att sakna att få träffa dig varje dag!
Gråter inombords...
Bild privat. Jag och C i Tunisien, april 2009.

2 kommentarer:

  1. Okej, stänger ner nu.
    Går via köket för att hämta 2 glas vin, öppna vinet.
    Tar mig upp för trappan.
    Snart vännen! Blir det vin och MASSA snack mixat med korr...

    See Ya!

    SvaraRadera
  2. Spännande att få höra hur ditt nya liv skall stakas ut!! :o)
    Ha en underbar helg! Kram!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)