måndag 8 juni 2009

Godaste morgonen!

Måndag + sol = en dag i Helenas smak.
Kan inte hjälpa det, men jag är verkligen barnsligt förtjust i måndagar. Omstart. Nystart. Energi!
Min dag bjuder på en hel del... Vaknade i en nystädad lägenhet, har precis avverkat morgonpromenaden och ska nu iväg till jobbet för sista "riktiga" måndagen ever. Ska in en sväng nästa måndag också, men då bara för att rensa bort det sista och säga hej då. Har väldigt svårt att tro att det kommer att bli en heldag.
Naprapatbesök efter lunch, nu ska löparfoten behandlas och friskförklaras hoppas jag! Sprang 9 km igår och det kändes ok - jippi!
Efter jobbet blir det lite vardagslyx, ett besök på sköna Studio Paus för att få lite ordning på naglarna - äntligen!
Träningsväskan är packad och jag tror att kvällen avslutas med ett styrkepass på gymmet...om jag inte ändrar mig och åker hem, hämtar kameran och utforskar stigen jag såg i morse - vill se vart den leder...

Vad ska ni göra idag?

5 kommentarer:

  1. Det låter som en bra dag Helena. Jag gillar också måndagar väldigt mycket. Det blir jobb hela dagen, en cykelklass efter det och sedan en trevlig middag på kvällen!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Låter som en späckad dag! Jag ska jobba, städa ut min gamla lägenhet och fixa. Blir en solig dag =)

    SvaraRadera
  3. Ingenting som liknar din dag i alla fall:( Det låter så härligt. Kanske får jag fila fötterna lite ikväll, det vore ju lyxigt;) Härligt att du gillar måndagar i alla fall!

    SvaraRadera
  4. Bumbi - bilder kommer imorgon... :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)