tisdag 9 juni 2009

Dags att skämma bort sig själv?

Då vet jag precis vad du ska göra! På Grevgatan 47 i Stockholm ligger nämligen Studio Paus, ett ställe där jag hänger lite då och då, och som är mer än värt ett besök!
Igår var det återigen dags för ett besök hos söta Johanna och hennes kollegor. Naglarna stod på schemat och Veronica var tjejen för dagen.
Det är så fantastiskt skönt att få ta en trappa ner från världen, släppa verkligheten för en stund och bara sitta och njuta med lite skön musik i bakgrunden. Att alla på salongen är så gulliga och trevliga och att man snarare känner sig som en vän än som en kund gör ju inte saken direkt sämre. Det är verkligen vardagslyx på hög nivå!

Eftersom ni är världens bästa bloggläsare (och jag bara vill ge er det bästa) och Johanna är en av de sötaste jag vet, så erbjuder hon nu er alla 20% rabatt på ert första besök!
Ring bara 08-545 65 300 eller maila på info@studiopaus.se och uppge att ni har läst min blogg så får ni rabatten!
Här hittar ni hela behandlingsmenyn, så nu är det bara att passa på att skämma bort sig själv...
Gårdagens resultat! Notera de små gnistrande stenarna på ringfingernageln...är de kvar till midsommar tror ni? De höll iallafall för ett svettigt pass på gymmet direkt efter - kvalitet!

7 kommentarer:

  1. *supersnyggt* säger en kräsen Miss M, som ofta klöks utav blingade naglar. Franskt ska det va, men dessa små stenar var Så smakfulla och söta *vill me ha*

    Och du skäm bort dig själv i dussintal =)

    SvaraRadera
  2. Så fina naglarna blev! Visst är det underbart att få skämma bort och ta hand om sig lite extra ibland, det är du värd!

    Angående dina "grubblerier": hur känner du i magen? Magkänslan ska man gå på tycker jag, det är sällan det blir fel då.

    SvaraRadera
  3. Miss M - jag var också skeptisk till stenarna, men lät mig övertalas...och blev supernöjd! Ibland får man släppa på sin envishet, det kan komma att bli en vinstlott! :)
    Ingela - tack söta! Min magkänsla är lite kluven, för första gången i mitt liv tror jag...men jag kommer att lösa detta när jag kan koppla bort mitt jobb, vilket jag tänker göra fr.o.m. fredag kväll. Tack för omtanke!

    SvaraRadera
  4. Grymt snygga naglar!!!
    JA verkligen alla dessa beslut man ska ta ;) Det blir cykel med Amad. Kör det du med! :)

    SvaraRadera
  5. sv: nej så tråkigt att behöva betala! Men skönt att vara skuldfri sen, måste kännas lätt om axlarna då!
    Ps. Skitnsygga naglar!

    SvaraRadera
  6. Se där ja, blev lite egentid för dig också idag- underbart :)
    Kom dock inte så långt i mina tidningar, men har i alla fall påbörjat projektet nu :)
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)