söndag 31 maj 2009

Världens bästa vän!

Min bästa vän i starten av Stockholm Marathon 2009, ett lopp som skulle komma att bli hennes bästa någonsin. Grymt imponerad av insatsen, Stockholm var HETT igår och bara att gå runt i stan som supporter var utmattande.
Fällde en hel del tårar under dagen, blödig som jag är. De första kom redan när starten gick, så otroligt jobbigt att stå bredvid och se när mitt lopp drog iväg utan mig...
Jag skulle ju vakna idag och vara stolt över att ha klarat att springa 42 195 meter, men istället sitter jag nu här och konstaterar att jag fortfarande inte har genomfört ett marathon.
Om 370 dagar är det ändring på det. 5 juni 2010 - anmäld och klar.
Hejar ni på mig då?

8 kommentarer:

  1. Klart jag ska vara på plats...
    Ha en bra söndag :)

    KramKram

    SvaraRadera
  2. Det klart jag hejar pa dig!!

    SvaraRadera
  3. Självklart hejar jag på dig! Du är snart där!

    SvaraRadera
  4. Haha, det var en skön inställning. Jag kommer att heja.

    Ha det gött.

    SvaraRadera
  5. Förstår att det var surt men klokt att inte springa. Självklart hejar jag på DIG!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  6. Men hjärtat, Såklart!!! Alltid!
    //M

    SvaraRadera
  7. anmäld!? ahhhhhhh jag blir inspirerad ;)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)