onsdag 6 maj 2009

Oplanerad kväll?

Har du inget att göra ikväll och råkar befinna dig i Stockholm?
Då tycker jag att du ska göra som jag och ta dig till Systerobror för att skratta lite!
Varje onsdag ordnar energiska Marcus Palm (som också är sjukt rolig som värd...) stand-up-kvällar där, och just ikväll är det Hasse Brontén, Ann Westin, Johan Uddenberg och Patrik Larsson som kör. Det kostar bara 80 spänn, och för det får du två garanterat roliga timmar mellan 20.30 och 22.30. Priserna i baren är mer än överkomliga och helt ärligt - när bjöd du dig själv på ett skratt senast?
Foto privat. Mackan in action tidigare i våras...

4 kommentarer:

  1. Jadu, just nu är det skrattförbud för mig för jag har så mkt träningsvärk i magmusklerna ;-)
    Men jag skulle gärna vilja haka på någon onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Att skratta är det bästa jag vet och önskar jag hade än mer anledning och tillfälle att göra det. Jag kan gott och väl skratta högt även när jag är helt ensam, men visst är det kul att kunna dela det med någon.

    Jag känner inte igen någon av ståupparna du nämner, men det spelar ingen roll, kanske kan det vara något för en kväll? :)

    SvaraRadera
  3. Ett gott skratt är verkligen "inre jogging" för kroppen..en "vitaminspruta" som INGEN ska vara utan.
    Det bästa...man behöver inget "recept" på denna "injektion"
    Ha de bäst ALLA

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt! Jag älskar ju att skratta :-) Stand up comedy är ngt man borde unna sig oftare!

    kram!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)