tisdag 26 maj 2009

Idag ska jag fira!

Ett år har gått sedan jag började blogga...ett helt år!
Den 26 maj 2008 skrev jag mitt första inlägg, fortfarande smått skeptisk till bloggandet och då lyckligt ovetande om att det ett år senare skulle fungera lite som egenterapi och bli en del av min vardag.

Ett år har gått och ämnena har varit av minst sagt varierande slag. Intressant att gå tillbaka i tiden, läsa gamla inlägg och bli påmind om...
Hur mitt första år som singel var.
Hur lycklig jag blir av endorfiner som flödar.
Hur ett brustet hjärta känns.
Hur mycket jag älskar min familj.
Hur glad jag är över att min vän vill vara min vän.
Hur många roliga fester jag har varit på.
Hur underbart det är att se världen.
Hur mycket jag älskar livet.
Hur yogan påverkar mig.
Hur härligt det är att skratta.
Hur lite sömn jag ger mig själv.
Hur jag har haft känslor jag inte borde.
Hur skönt det var att få vara tonåring igen.
Hur jag då och då på något sätt har levt i två olika världar.
...och hur tacksam jag är för att ni läser och uppskattar det jag skriver!
TACK!

Jag har inga planer på att sluta blogga, så inför kommande år - vad vill ni läsa om?
Bilden är från Sousse, Tunisien. April 08.

10 kommentarer:

  1. Grattis till DIn årsdag =)
    Och tack för ditt fina inlägg om älskade bazze =)

    SvaraRadera
  2. Grattis Helena! Min blogg är snart 6 månader gammal och vad tiden går! Helt otroligt.

    Jag för min del tycker om allt du skriver om nu och tycker att du ska fortsätta med din form av egenterapi. Jag älskar att vara här.

    SvaraRadera
  3. Grattis. Det är så kul att läsa din blogg. Då är din blogg lika gammal som Vickans son. Vad roligt.
    Fortsätt bara skriva som vanligt.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Vi vill självklart läsa mer om DIG. En personlig blogg ska ju vara just personlig. :-)

    SvaraRadera
  5. Haha, känd och känd...men det var en rolig överraskning och se att skribenten hittat till just min blogg. Dock fick jag aldrig se det irl :( Läste att citat även var hämtat härifrån din blogg, inte sant?
    Lycka till med det fortsatta bloggandet. Ett år går så fort :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig och bloggen! Vad härligt! Precis som du skriver så känner jag också, jag hade aldrig kunnat gissa att bloggen kommer att bli en viktig del av min vardag och ge mig så mkt bra saker som den har gjort (inte minst vänner!)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Jag hurrar å grattar på din 1 års dag. Many more years to come!!

    SvaraRadera
  8. Gratulerar!!!

    Jag gillar blandningen av dina inlägg så fortsätt som du gör!

    SvaraRadera
  9. Även jag var skeptisk till det här med blogg till en början. Till en början skulle jag ha den som en "träningsdagbok" men har nog blivit en blandning av allt och inget :)

    Grattis på bloggdagen!

    // Pernilla

    P.S Tar itu med utmaningen imorgon när jag är ledig hela dagen. D.S

    SvaraRadera
  10. grattis på årsdagen :)
    jag tycker att du ska fortsätta som du gör, det är det som gör din blogg till den goa blogg den är!

    kramelikram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)