måndag 4 maj 2009

Energiöverskott!

Jaha, då märks det att det har varit långhelg...trots stor fest i fredags så känner jag att mina batterier är mer än laddade!
Vaknade 05.30, tog en promenad i regnet, tvättade och hängde två maskiner, åt en god frukost och klockan 08.00 satt jag på bussen till jobbet. Känner att det här kommer att bli en produktiv dag med en massa energi!
Börjar dagen med ännu ett ord från min canadensiske vän, ta med er det idag...
Your job won´t take care of you when you are sick. Your friends will. Stay in touch with them!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Jag känner också att det är en bra måndag idag! Trots att jag är lite trött. Har varit och morgontränat och då börjar dagen oftast bra :)
    Det är så sant detdär med jobb och vänner. Många prioriterar sitt jobb o hinner inte alls träffa sina vänner trots att det är tvärtom man ska göra!
    Kram
    Ps: Ser framemot en promenad eller joggingtur tillsammans snart :) Skönt att dina fossingar är bättre nu.

    SvaraRadera
  2. Har du tvättat innan jobbet? Du tar mig med häpnad människa! Skulle jag aldrig i mina vildaste drömmar lyckas med ju...

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)