torsdag 7 maj 2009

Dagens sanningar...

...från Canada.
Hoppas att ni blir lika inspirerade av de kloka orden som jag...
Clean your clutter from your house, your car, your desk and let new and flowing energy into your life.
Don´t waste your precious energy on gossip, energy vampires, issues of the past, negative thoughts or things you cannot control. Instead, invest your energy in the positive present moment.
Call your family often.
Här hittar du de tidigare inläggen om du har missat något...

4 kommentarer:

  1. Inspirerad och möjligtvis lite skuldmedveten - en massa människor jag borde ringa...

    SvaraRadera
  2. Fantastiska ord läser man här dag efter dag. TACK!
    Du inspirerar och får mig att tänka till/om vilket behövs rätt ofta, tror att en ny människa är på väg ut så att säga...
    hare gott, igelkott...
    madde

    SvaraRadera
  3. Oj oj, hur manga kloka ord har du pa lager? Manga hoppas jag :) Jag gilar denna bäst: Don´t waste your precious energy on gossip, energy vampires, issues of the past, negative thoughts or things you cannot control. Instead, invest your energy in the positive present moment.

    Tillsammans är man mindre ensam? Det maste vara samma som Ensemble c'est tout? Det är den jag har köpt och tänker börja läsa den imorgon. Filmen är jättebra!

    Ha det sa bra i Dalarna!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Älskar de där inläggen... den där listan tar jag vara på.. ha en härlig dag!

    Liv

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)