måndag 6 april 2009

Tidig kväll efter en bra dag

Måndagen är snart slut...och jag är glad att kunna pricka av fyra av fem punkter på min önskelista från i morse!

Dagen på jobbet blev produktiv och bra!
Har druckit kaffe i solen med min bästa vän!
Jag har bokat en resa!
Mjölksyran kom som ett brev på posten redan efter 10 minuter på gymmet - skönt!
Den enda punkten som är kvar är mitt mail från Canada... Skyller på tidsskillnaden och hoppas att det finns i min inbox när jag vaknar! Så ja.

Nu blir det sängen och en bok för Helena. Skönt trött i kroppen, och det tänker jag ta vara på innan det slår över till mitt typiska "popcornstillståndet" (mamma myntade uttrycket popcornsskalle senast vi sågs - tack!) där tusen idéer börjar poppa ur huvudet och jag kommer på en miljon saker att göra innan jag lägger mig...

Sov sött mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Nattinattai!!
    Visst har jag sagt att jag gillar din nya header!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt, det blev en ganska så perfekt dag m.a.o :)
    Roligt uttryck, popcorntillstånd!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)