söndag 12 april 2009

Sunset...

Även om det inte känns som en riktig söndag idag, och de allra flesta säkert har en lätt lördagskänsla, så kommer ändå här min utlovade söndagsbild, idag från Kuta Beach, Bali, där jag var i april för precis två år sen.
Bali i sig är ingen favorit, men däremot de närliggande Gili Islands, där jag spenderade 10 dagar...paradis! (bilden i min header är förresten därifrån)
Hoppas att ni alla har haft en skön påsk och att morgondagen är ledig och avslappnad!
Själv gör jag mitt bästa för att bli av med allt socker i kroppen som jag har fyllt på under några dagar...ska bli skönt att börja leva "normalt" igen...

3 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit på Bali. Varför blev det ingen favorit? Sånt är alltid intressant att höra för framtida resmål.

    Toppen är förresten från Banana Republic..:(

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh va fint...där skulle man sitta med en "paraplydrink" i handen och så klart med trevligt sällskap :)

    Ha en avkopplande dag..här i Mora regnar det idag.Hoppas Du har lite bättre väder i "kungsbuder".

    KramKram

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt rofylld bild!! Visst ser du till att märka dina bilder med ditt namn, så ingen snor dem av dig..
    Här i Norrbotten är det vitt, vitt, lerig väg, vitt, vitt!! ;o)
    Men härligt! :o)
    Kram på dig!
    PS. Hoppas ingen väckt dig än!! DS

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)