måndag 27 april 2009

Måndag = KÄRLEK!

Jag vet, jag är konstig som gillar måndagar...men jag kan inte hjälpa det.
Måndagar är fantastiska, så är det bara. Nytt blad, nya äventyr, nya möten. Älskar det!

Den här måndagen kommer att bli extra bra känner jag...
Solen skiner. Började dagen med morgonträning, en svettig sådan med massor av mjölksyra. Har äntligen fått träffa C igen efter en hel helg utan henne. Får träffa lillebror och mitt ex (som jag träffar alldeles för sällan känner jag) en kort stund efter jobbet. Promenad hemåt i solen med en vän jag inte sett på länge - längtar! Fika ikväll med söta Milla - äntligen ska vi ses i det riktiga livet! Kommer att somna glad och nöjd.

Skaplig dag säger jag bara.

3 kommentarer:

  1. Ah jag vill oxa träffa dig i riktiga livet! :) Hoppas ni far det jättetrevligt!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. *ler* nu blev ju t.o.m jag (som är totalt utan flow just nu) glad, du är så full av energi. Ha så trevligt i kväll!!!

    SvaraRadera
  3. Tack för en härlig "date" vännen. Ser framemot soliga promenader tillsammans med dig!
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)