tisdag 7 april 2009

Jag sitter hellre här...

Jag åker hem (är det verkligen "hem" efter 10 år?) till Dalarna imorgon för lite påskvila. Direkt efter jobb och naprapatbesök sätter jag mig med lillebror på en buss mot vasaloppsmålet.
Vad jag borde göra nu är då följdaktligen...att ägna mig åt att packa. PACKA. Pe a se kå a.
Men nejdå. Vad gör Helena? Sitter och surfar och äter skumbjörnar! Snälla någon, hjälp mig, jag har tappat all självdisciplin när det gäller att vika ner några klädesplagg i en väska. Det är konstaterat nu. Jag gillar verkligen inte att packa.
Punkt slut.
Grymmaste (well..?) packnings-outfiten är iallafall på: Shorts från A&F, linne och lång hood från Peak Performance, halsband från Pilgrim.
Skaplig "dagens oufit"-bild. Mer stylish än såhär blir det inte...

8 kommentarer:

  1. Ha ha ...de e lugnt Helena...packa i morron bitti...Du e ju ändå uppe så tidigt*L*
    Jag har laddat med godis i en skål(ja Du vet som vi gjorde när jag va hos Dej)men då åt vi ju ur påsen direkt "blink"
    Ha en avkopplande bussresa i morron mot Masjävlarnas högkvarter ha ha .
    Välkommen.
    KramKram

    SvaraRadera
  2. Jag haller med din mamma, du hinner imorgon bitti!!

    Ha en underbar pask!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du är stylish så det förslår! Bättre kan det ju inte bli! Ha en härlig påsk!

    SvaraRadera
  4. Samma här! Hatar att packa och just nu har jag typ gråtit o letat efter diverse laddare, strumpor o sånt i kartong/ikeakassekaoset. Avskyr värkligen det här. Hittade 2 av 3 laddare som hade behövts med så det får räcka och stumpor finns väl att köpa i Paris... Det löser sig. Alltid.
    ha det så skönt hemma! Kram

    SvaraRadera
  5. håller med några tidigare "talare", "varför göra idag det som du kan göra imorgon" ;) hehe

    ha nu en underbar påsk (själv jobbar jag heeeela påsken...)

    kramelikram

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en riktigt skön och glad påsk!

    SvaraRadera
  7. hihi...jag är likadan...packar i sista stund...det blir inte så välplanerat i bagaget när jag är igång hm

    SvaraRadera
  8. Kul blogg! ett tips nu när du får mycket uppmärksamhet låt det inte stiga åt huvudet som de gör för många och pga det åker raka vägen ner i grundstenen igen. fortsätt va dej själv. Äkta ödmjukhet och bra attityd även på på toppen. Bra blogg annars.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)