fredag 3 april 2009

Intressant inledning på helgen

Fredagen har såhär långt varit en riktigt bra dag, och bättre blir den...
Förmiddagen på kontoret bokstavligen flög iväg!
Vid 12 hade jag ett minst sagt tankebefrämjande lunchmöte på Grodan. Åt stans godaste fiskgryta och pratade framtid...
Efter det hade jag lite myror i kroppen och löste det på bästa sätt med en sojalatte från Waynes och en halvtimmes tankestirr ut mot Hötorget, som fullkomligt dränktes i vårsol!
Har nu jobbat i några timmar här hemma, och snart bär det iväg ut på stan för ett glas vin och middag med min bästa vän som jag känt i 20 år, och min äldsta vän som jag känt i snart 30...
Kan en helg inledas bättre? Nytta och nöje när det är som bäst!

2 kommentarer:

  1. Må du ha haft en underbar kväll med gamla goda vänner!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas Du får en avkopplande skön helg...snart e de Påsk...så Vi får sätta fart i stugan*L*...jag har laddat med "skurmedel" ha ha
    Va rädd om Dej...kramkram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)