torsdag 2 april 2009

F.d. bloggmotståndare...

...och nu djupt nere i träsket. Tänk vad det kan svänga.
Det är ju jag i ett nötskal ändå. Svart eller vitt, allt eller inget.

Har dock många vänner och kollegor som fortfarande inte kan förstå hur man kan sitta och "lämna ut sig själv" på internet. Det de ännu mindre kan förstå, och som också var mitt största what? när det gällde bloggare, är detta tjat med "dagens outfit" som det ska skyltas med hit och dit. Vem är intresserad liksom?
Jag smått lovade mig själv att aldrig börja blogga om mina outfits, men efter att jag successivt har blivit uppmjukad av andra bloggare (Petra och Miss Agda - känn er skyldiga!) och faktiskt insett att jag har blivit inspirerad av deras "dagens" så har jag nu i mitt stilla sinne bestämt mig för att ta ett steg närmare detta. Är inte helt mogen ännu känner jag, men jag kryper sakta men säkert framåt...
Bjuder därför på gårdagens outfit och hoppas att någon är intresserad av vad jag inte längre har på mig.
Rosa t-shirt från H&M, Yawl Scarf från Peak Performance, jacka från G-Star och halsband från Pilgrim. Världens finaste kamera också, icke att förglömma.
Så. Det var ju inte så farligt.

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha, underbart! :) Jag känner mig skyldig.... ;) Härligt med lite vårpastellfärger!
    Hälsningar fr Finland! Milla

    Ps: Idag känner jag mig så trött dock att här blir det inga outfitbilder...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att det är kul att titta på outfitbilder jag!
    Och du var jättefin! :-)

    SvaraRadera
  3. Jo, jag resonerade också som så förut, men nu har det även slunkit med liknande bilder hos mig kan jag meddela till min bedrövelse. Välkommen till gänget.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)