lördag 25 april 2009

06.30

Längre än så ville inte fåglarna att jag skulle sova idag, trots att klockan var över 01.00 innan jag somnade... Men vem kan motstå att gå upp när solen dominerar totalt och termometern redan visar +10 grader?
Avnjuter nu mitt morgonkaffe, sen tar jag min kamera och ger mig ut på en långpromenad. Ska gå åt ett håll jag inte brukar och se var jag hamnar...spännande!
Väl hemma igen har jag en tidningshög som behöver rensas (som ni ser...). Tror att man gör det bäst med en god frukost ute i solen.
God morgon!

2 kommentarer:

  1. Gomorgon! Jag var lite "orolig" som vaknade runt 8 en lördag, vilket ju kändes a way too early för mig som älskar att sova länge, men du verkar ju ha varit ännu "värre" så helt plötsligt känns inte 8 så himla tidigt. Nu blir det en liten morgonpromis innan frukosten, förkylningen börjar släppa så småningom, men inte riktigt helt än.

    Ha en underbar lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, själv sov jag till 10.45, helt slut efter veckan. Men jag förstar att du var uppe tidigt, ni har ju sa underbart väder i Stockholm. Här är det gratt och trist idag sa man vill bara krya ner i sängen igen.

    Hoppas du far en underbar lördag!

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)