tisdag 31 mars 2009

Tårar, skratt och kärlek...

Hade verkligen en underbar måndag!
Sunshine Cleaning...vilken speciell film..!
Kan inte sätta fingret på vad det var, men den lämnade spår av vemod och smärta i min kropp. Kan absolut rekommendera den, men vill också varna för att den kan framkalla en del känslor och tårar...det gjorde den iallafall för mig igår.

Efter filmen mötte jag och C upp ett par vänner och åt middag på Vapiano - lika gott som vanligt! Har blivit en tradition med vår "specialsallad" nu...scampi och oxfilé - mums!
God mat och supertrevligt sällskap med en massa skratt...

På bussen hem fick jag en bok av P (tack söta!) - "Kärlekens fem språk" - som jag fastnade i redan när jag gick och lade mig, trots att klockan var halvt midnatt och jag skulle upp tidigt och yoga i morse...
Kan redan efter 60 sidor rekommendera alla att läsa den - fantastisk! Tror att jag har lärt mig en hel del om kärlekens gåta när jag är klar...

Nu ser jag fram emot ännu en dag med vårsol och en massa spännande händelser...

1 kommentar:

  1. Förresten, har jag bjudit in dig till sommarens bloggträff i Stockholm ännu? Om inte så gör jag det nu. Skulle vara hur kul som helst att se dig där. :) 15 augusti är det som gäller. All info finns i min blogg....:)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)