onsdag 18 mars 2009

Överraskning!

Men yes vad glad jag blir! Underbara Katinka har så lägligt mitt i all deadline-stress på jobbet förärat mig och min blogg med en utmärkelse, "för all positivitet jag sprider"!
Fabulous minsann, det är inte utan att man blir lite rörd...
Vill börja med att säga STORT TACK och sedan, förutom att ge tillbaka den till avsändaren vars blogg jag ler åt varje dag, snabbt som attan passa den vidare till några av mina favoritbloggare som jag har lite svårt att leva utan...sträck på er:
Mia - som inspirerar mig varje dag med underbara bilder och tänkvärda drömmar...
Miss Agda - som är som jag, men ändå inte...
Frida - som inte har varit närvarande på ett tag, och jag märker att jag saknar henne...
Vida- som fångade mig med sina prickar vid första besöket, och nu kan jag inte slita mig...

Åh vad kul det är att blogga när man vet att det finns människor som läser det man skriver!
Heja oss!

3 kommentarer:

  1. Nämen härligt! Tack tack tack!! Så himla glad jag blev:)
    Kram
    Ps: Jag kan inte leva utan din blogg heller! Är inne o kollar varenda kväll!

    SvaraRadera
  2. Oj tack snälla för härlig utmärkelse och fina ord!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. tack snälla. ikväll behövde jag det som mest.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)