tisdag 3 mars 2009

Min nya blogg...här är den!

Som jag tidigare har nämnt så har jag numera äran att ha två bloggar att få skriva av mig på!
Förutom denna "dagbok" där jag kommer att fortsätta att skriva vardagliga och personliga reflektioner, har jag nu också fått förfrågan om att starta en mer specialinriktad blogg som kommer att fokusera enbart på träning, hälsa, resor och min livsstil - något jag självklart har tackat ja till!
Här kommer ni att kunna följa min träning, få tips om mat, resmål och annat, samt se hur och om jag klarar av mitt första marathon som faktiskt går av stapeln om endast 88 dagar..!
Titta in hos mig på helena.lifeportalen.se och kom gärna med feedback, både positiv och negativ!
Maila mig gärna om ni har frågor om träning eller annat, lovar att leta reda på svaren om jag inte har dem själv!
Min mailadress och länk till min andra blogg har ni även i högermenyn...

3 kommentarer:

  1. Åhh, vad roligt Helena! Har redan varit inne och kikat naturligtvis. Den ser verkligen jättefin ut och jag önskar dig varmt lycka till med den och din träning!

    SvaraRadera
  2. Det måste ju kollas in!! Och vad spännande med maran ;-)

    SvaraRadera
  3. Snacka om att du sätter press på dig själv! Men jag håller tummarna för att du tar dig varvet runt.

    Tog tag i utmaningen idag. Härlig.

    Kram Mia

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)