torsdag 26 mars 2009

En underbar dag!

Den här dagen kunde knappast börja bättre!
Äntligen frisk vaknade jag av fiskmåsarna utanför fönstret, och blev direkt påmind om att det faktiskt inte är långt kvar tills jag kan göra en islatte och sätta mig nere på bryggan och filosofera - underbart! Att klockan var 05.15 gjorde liksom ingenting, jag var pigg och utsövd...
Solen bar mig hela vägen till jobbet och jag läste in mig på ämnet enskild firma (bra för mina framtida planer) knaprande på några mumsiga gojibär...
Väl framme på jobbet insåg jag att jag var ensam (inte konstigt eftersom klockan var 07.20), gjorde världens godaste frukost med granatäpple, sharonfrukt, valnötter och yoghurt.
Som om det inte vore nog så var det första jag såg när jag satte igång min dator att fantastiska Miss Agda hade spridit lite kärlek till min blogg genom att tycka att jag är en love spreader - jippi!
Tusen tack söta!
Följer henne varje dag och tycker verkligen att ni ska göra detsamma!

Ha nu en underbar torsdag - själv känner jag mig helt oövervinnlig idag!

3 kommentarer:

  1. Vassego! Det är du värd :) Härligt att du e frisk nu!

    SvaraRadera
  2. Hej, Elena har nominerad mig till att bli Veckans blogg hos henne. Jag blir jätteglad om du går in och röstar. :) Länk finns hos mig.

    Ha en bra fredag!
    Kram, Malin

    SvaraRadera
  3. grattis, den är du värd :D

    kramelikram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)