måndag 16 mars 2009

Aj!

Kom precis hem från mitt livs första kickboxningspass...det är ett skämt hur trött jag är i mina armar..! Höger underarm har utsmyckats med vackra små blåröda fläckar och dessutom har jag små blodutgjutelser mellan knogarna. Kvinnligt. Kan dock varmt rekommendera att testa - så kul och uppenbarligen effektivt. Har svårt att tro att jag ens kan skriva imorgon faktiskt...
Hemma för att fylla på energidepåerna, sedan iväg på VIP-kväll på Granit med Shopaholic-tema och senare Slumdog Millionaire på bio!
Vem har sagt att måndagar är tråkiga?

2 kommentarer:

  1. ah du verkar ju ha haft en underbar mandag! Fattar inte hur du orkar med att sticka ut igen efter ett sant pass? ;)

    SvaraRadera
  2. Kickboxning är det roligaste som finns :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)