söndag 15 februari 2009

Svart på vitt

Måste bara dela med mig av något fint som en vän skrev till mig idag. Min bästa bästa vän från gymnasietiden som jag träffar alldeles för sällan idag...

Har läst dina inlägg på bloggen.. tänkt skriva till dig, vilken jäkla resa du har gjort!! Du är en HELT annan Helena idag än tidigare. Du är i grunden samma goa Helena men shit vad du ändrat ditt tankesätt! Vi var jäkligt bittra både du och jag ett bra tag, och sen har jag ju under åren sett hur du till och från grävt ner dig och mått piss...men nu ser man på dig att du LEVER DITT LIV som du vill!
Hela din blogg och allting utstrålar energi och lycka, verkar som du gjort upp med dina demoner en gång för alla. Sen är det klart att man har dåliga dar ibland ändå, men grundtankesättet verkar helt ändrat.

Tack älskade P, dina ord värmde och gick rakt in i hjärtat. Inser ju nu att jag faktiskt mår så bra som jag tror att jag gör...underbar känsla!

Crea diem...ingen annan kan göra det åt dig.

2 kommentarer:

  1. Vad underbart! Det är så lätt att fastna i ett visst tankesätt eller en viss roll. Det är starkt att ändra det och skapa det liv man själv vill leva.

    Stor kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara rader från en underbar vän!! :o)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)