torsdag 26 februari 2009

Hårddisk

Ok, nu kommer det här för en sekund, lite mot min vilja, att förvandlas till en teknikblogg. Men jag har fått rätt många frågor om vilken hårddisk jag har köpt efter mitt inlägg igår, så jag känner mig manad att stilla er nyfikenhet.
Konsulterade självklart min lillebror, har varken kunskap eller intresse att sitta och leta teknikprylar på nätet... Han rekommenderade Iomega Prestige 1 TB Desktop External Hard Drive 34275 (världens längsta namn).
Sagt och gjort, man tvivlar aldrig på lillebrors tips. Klickade hem den från Elgiganten, och nu står den hemma och innehåller allt jag inte vill förlora om datorn säger tack och god natt.
Rekommenderar alla att göra detsamma, foton är ofta de bästa minnen man har! Jag känner mig iallafall härligt lugn när jag tänker på att jag nu har dem på två ställen...

3 kommentarer:

  1. Tänk att en hårddisk kan vara snygg. För det är väl den som är på bilden? Ja, jag får också ta till konsulthjälp när det kommer till teknik...

    SvaraRadera
  2. Vem var det som sa åt dej att fixa en innan din lillebror skickade mailet? :) Just det!!!

    SvaraRadera
  3. Den ser bra ut! Vore kanske något för mig. Kan inget om teknik så jag är tacksam för alla tips. Tack.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)