måndag 19 januari 2009

Längtar..!



Jag har förmodligen drabbats av någon oidentifierbar sjukdom. Jag har längtat konstant efter svett, mjölksyra och muskelvärk sedan jag kom hem från semestern..! Vad är felet?
Finns det någon skönare känsla än att vara totalt slut i kroppen efter ett hårt träningspass???
När armarna är så trötta att man knappt kan lyfta dem, benen skriker och endorfinerna rusar!?
Kalla mig konstig eller verklighetsfrånvänd, men jag sitter här framför en sprakande brasa, har det hur skönt som helst men längtar ändå efter hög puls och smått blodsmak i munnen.
Börjar bli ärligt orolig för mig själv.
Foto privat. När jag mår som bäst...mat efter ett par träningspass på Best of the Best, Älvsjömässan, hösten -08. Något fokuserad på energiintaget...

5 kommentarer:

  1. Känner verkligen igen känslan... Just när man befinner sig där det som mysigast, dit man har längtat så har man någon som pokar en i benen... Do some exercise! ... Hmm, skumt.
    KRAMAR!
    Längtar till onsdag, till i helgen. Behöver vaRgdos a la XXXL. Så.

    SvaraRadera
  2. Inget konstigt med det tror jag. Du brukar väl träna mycket och om något är träningen beroendeframkallande. Jag skulle behöva komma igång rejält jag för jag har slappat omåttligt på sista tiden.

    SvaraRadera
  3. smittar det? Om det gör det får du väldans gärna smitta mig! Har helt och hållet tappat motivationen, samtidigt som jag hittade julkilona ungefär... =0)

    SvaraRadera
  4. Känner igen mig, för första gången på ett bra tag nu ;) Har varit lite slapp med träningen i höstas, men nu är jag på g igen!

    Innan satt jag framför datorn till långt in på natten, nu blir det gymet och spikmattan, sedan slockar jag vid 22, haha. Tyvärr blir det inte mycket till bloggande, så jag ska ta och hitta "den gyllene medelvägen"... ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Var inte orolig, för vi är fler som är som du :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)