onsdag 10 december 2008

Oplanerad hjärnträning

Jag möttes av en låst dörr imorse när jag skulle in på gymmet. Först svor jag lite för mig själv och undrade vad det var för tomte de hade satt i receptionen som hade glömt att låsa upp dörren!? Men...de hade tydligen inte öppnat, klockan var visst bara 06.20... :)
Jaha...vad gör man då ensam i 10 minuter utomhus i ett kolsvart Stockholm..? Hade inte direkt valt ett gym i innerstan heller (som då i och för sig hade varit öppet den tiden...), så jag kunde inte ens fönstershoppa, utan stod där mitt ute i ingenstans och kliade mig i huvudet...jaaahapp!?
Såg ni någon sitta och lösa DN:s svåra sudoku i en busskur helt onormalt tidigt imorse så var det jag.

1 kommentar:

  1. Hej, tänkte titta in till dig också!
    Hade det inte varit för att jag bor i Göteborg så hade jag nog allt fått syn på dig! Jag var på väg till jobbet vid den tiden och ömmar alltid för frusna själar vid busshållplatser. Kram på dig!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)