söndag 9 november 2008

Mi padre - hoy es tú día!

"Idag är det fars dag. Mors dag är det varje dag." skulle min mamma ha sagt idag.
Eftersom pappa då uppenbarligen har EN enda futtig liten dag på året så ska jag tänka extra mycket på honom idag! Det slog mig igår när jag för hundrade gången blev påmind genom någon fånig slipsreklam i tidningen att jag i år faktiskt på riktigt känner att jag HAR en pappa att gratta idag! Har ju alltid haft en pappa såklart, men det är först nu på många, många år som jag känner att YES - jag vill fira min pappa på fars dag! Dessutom är jag så glad att min pappa är så himla intelligent, rolig och omtänksam, precis som en pappa ska vara!
Gillar egentligen inte kommersiella dagar á la alla hjärtans dag, men idag tänker jag glömma bort det och hälsa MIN pappa:
GRATTIS PÅ FARS DAG!
Hade du varit här hade du fått världens största kram, för jag är så glad att du finns! Att du finns på riktigt!
Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)